![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2010
![]() |
Hej jag har en iPhone 3GS med mjukvara 4.0
Jag tänkte uppdatera nu men har fått problem. Jag tänkte spara köpta program först, jag lyckades med ca 80st men sen kom jag till Navigon då stannar det efter ett tag och hoppar över till nästa program men sen sparar det inga fler program. Jag har fått några felmeddelande. 1) iPhone-enheten Lars....., kan inte synkroniseras. Enheten nådde en maxtidsgräns. 2) iTunes kunde inte säkerhetskopiera iPhone-enheten ”Lars..... iPhone” eftersom säkerhetskopian inte kunde sparas på den här datorn. Det går inte att säkerhets kopiera. Vad kan detta vara för fel? Tack på förhand |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Köpta applikationer behöver du inte spara. Det är bara att koppla in telefonen och högerklicka på telefonen i iTunes och överföra inköp som är kopplat till ditt inloggade konto . |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2010
![]() |
Hej.
Jag har mycket plats kvar på datorn. Det är ca 28 gigg ledigt på telefonen nu. Ja men är det ingen som har haft det problemet förut? Var ligger telefon kontakterna (i telefonen eller sim kortet)? Går det att se var dem är? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Säkerhets kopiera Itunes | zauer | Allt om iPhone | 0 | 2011-02-05 14:59 |
| Kopiera kontakter från Iphonen till Sim-kortet | ellboj | Allt om iPhone | 1 | 2009-07-14 16:16 |
| Kopiera filer från iPhonen till datorn | frenne | Allt om iPhone | 3 | 2009-03-10 11:22 |
| Kopiera musik från iPhonen till annan dator? | Anden | Allt om iPhone | 2 | 2008-11-14 21:42 |
| 2 nya säkerhets problem i Iphone | Lindhardsen | Allt om iPhone | 2 | 2008-10-06 09:23 |