![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
köpta låtar på itunes
hej jag har köpt en massa låtar på itunes till min iphone 3a men byt till iphone 4 nu .hur får jag med mej dessa låtar till min nya iphone 4 .ligger alla köpta låtar på mitt itunes konto?
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
Herre på täppan
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Japp! Välj att synka köpta låtarna i iTunes via datorn. Eller ladda ner dom via iTunes i mobilen (de som du tidigare laddat ner är gratis)
Observera att det måste vara samma konto som du tidigare handlat låtarna på. Du kan alltså inte göra ett nytt konto och ladda hem låtarna gratis. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Citat:
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| [S] iTunes presentkort till USA iTunes | spoonerstreet | Köp & Sälj | 1 | 2011-07-15 11:31 |
| Alla inköp i iTunes store, syns de i iTunes? | r_o_n | Allt om iPhone | 6 | 2010-08-03 13:06 |
| Säljer Itunes Gift cards för at thandla på amerikansk Itunes | mickys | Köp & Sälj | 8 | 2010-04-24 10:48 |
| Programvara(för Vista) som "lurar" Itunes att tro att mp3filen är köpt på itunes ? | I(have a)Phone | Allt om iPhone | 5 | 2009-04-29 22:54 |