![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2011
![]() |
Jag satt och spelade spel på min iPhone 3GS och helt plötsligt dör den. Jag visste att mina batterier skulle laddas ur när som helst så jag börjar ladda den, då står det att jag måste koppla den till iTunes. Jag kopplade den till iTunes och sedan så står det att jag måste återställa min Iphone för att ett problem har uppstått. Jag återställer den, och sen vips, är alla mina apps och mina bilder borta.
Finns det någon chans i världen att få tillbaka mina bilder? Eller är bara min telefon dum? Och nej, jag har inte säkerhetsställt min iPhone eftersom att jag var inte redo på att min telefon skulle bli knäpp och vilja att jag ska koppla den till iTunes. Snälla hjälp mig! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men alla apps som du laddat hem kan du få ladda hem gratis igen. så länge du använder samma ituneskonto som du använde när du köpte dem.
så länge du inte har en säkerhetskopia så tror jag att dina bilder är borta (dom som du tagit med din iphone)
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2010
![]() |
Om du tidigare har synkat din itelefon med iTunes, så gör iTunes automatiskt en backup när den synkar. Koppla in telefonen i iTunes och högerklicka på den, har för mig du hittar backup funktionen där...
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hjälp mig någon?! Allt är borta! | Sesamfrö1 | Allt om iPhone | 5 | 2010-06-23 12:43 |
| Itunes, allt borta | TruB | Allt om iPhone | 0 | 2009-10-01 00:06 |
| iTunes 8.2.1.6 och allt borta efter ominstallation | TwiZteD | Allt om iPhone | 4 | 2009-08-29 18:15 |
| Allt är borta! | iXibbi | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-05-27 18:33 |
| Itunes - Allt borta? | jocke | Allt om iPhone | 4 | 2008-09-28 21:56 |