Gå tillbaka   iPhoneinfo.se - iPhoneforum i Sverige > iPhone i Sverige > Allt om iPhone
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-08-22   #1 (permalink)
Medlem
Nykomling

Reg.datum: Aug 2011
Sophie93 är karismatiskt upptäcksresande
Unhappy Ni måste hjälpa mig! Allt är borta!?

Jag satt och spelade spel på min iPhone 3GS och helt plötsligt dör den. Jag visste att mina batterier skulle laddas ur när som helst så jag börjar ladda den, då står det att jag måste koppla den till iTunes. Jag kopplade den till iTunes och sedan så står det att jag måste återställa min Iphone för att ett problem har uppstått. Jag återställer den, och sen vips, är alla mina apps och mina bilder borta.

Finns det någon chans i världen att få tillbaka mina bilder? Eller är bara min telefon dum? Och nej, jag har inte säkerhetsställt min iPhone eftersom att jag var inte redo på att min telefon skulle bli knäpp och vilja att jag ska koppla den till iTunes. Snälla hjälp mig!
Sophie93 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-08-23   #2 (permalink)
Administratör
Mycket känd

Pongos avatar

Reg.datum: Mar 2009
Pongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåer
Men alla apps som du laddat hem kan du få ladda hem gratis igen. så länge du använder samma ituneskonto som du använde när du köpte dem.

så länge du inte har en säkerhetskopia så tror jag att dina bilder är borta (dom som du tagit med din iphone)
mail: pongo@iphoneinfo.se
GER INTE SUPPORT VIA PM
Pongo är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-08-23   #3 (permalink)
Medlem
Omtalad

Flashs avatar

Reg.datum: May 2010
Flash är karismatiskt upptäcksresande
Om du tidigare har synkat din itelefon med iTunes, så gör iTunes automatiskt en backup när den synkar. Koppla in telefonen i iTunes och högerklicka på den, har för mig du hittar backup funktionen där...
Flash är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta