![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2011
![]() |
WSOD (white screen of death)
White screen of death.
Jag har kört alla knepen jag hittat på internet för att få bort WSOD, jag lyckas varje gång! Det ända felet är att nästa gång när jag trycker på "viloläge-knappen" så återgår den till WSOD när jag "aktiverar" den igen... Detta har jag testat redan: kollat så dom 3 kablarna inte glappar. dfu mode. Återställt. Startat om vanligt. Startat om med "hemknapp+viloknapp" Startat om med "hemknapp+ljudknapp+viloknapp" ...och säkert flera sätt... som sagt jag lyckas komma in i telefonen varje gång men när den går i viloläge och jag väcker den igen är den åter i WSOD. Hur löser jag problemet? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fortsätter det efter en dfu-återställning så är där något tekniskt fel.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| White screen of death? | Uno | Allt om iPhone | 2 | 2011-07-09 11:44 |
| Blank skärm (White screen of Death), Hjälp! | Elias123 | Allt om iPhone | 0 | 2011-06-10 17:25 |
| Death Rally ute nu! | aeus | Apps | 2 | 2011-03-31 16:33 |
| Iphone 3gs 16gb white nyskick låst till telia bytes/säljes | dostergren | Köp & Sälj | 0 | 2010-10-28 22:16 |