![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2011
![]() |
Synkronisera iPhone 4 i iTunes
Jag har en iPhone 4 och förut när jag kopplade mobilen till datorn fungerade det perfekt att synkronisera mobilen i iTunes. För några veckor sedan uppstod problem. Nu när den börjar synkronisera kommer det fram en ruta där det står "Ett problem har uppstått, söker efter lösning", men iTunes hittar inte någon lösning. Därefter kommer denna ruta fram "Ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt. Programmet stängs och kommer att meddelas om det finns någon lösning på problemet".
Detta har lett till att jag inte kan lägga in fler bilder på min mobil eller använda iTunes överhuvudtaget med mobilen ansluten. Jag har testat avinsatllera iTunes och installera om den, men problemet kvarstår ändå. Någon som vet någon lösning på detta eller som har samma problem? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Går inte synkronisera. Första gången jag ska sätta på in nya iPhone 3GS | idandersson@yahoo.se | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2011-02-27 16:46 |
| Synkronisera | JokerM | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-03-19 09:56 |
| Synkronisera anteckningar? | carlsson | Allt om iPhone | 6 | 2009-01-09 12:51 |
| Synkronisera program med Itunes | Bl00m | Allt om iPhone | 5 | 2008-11-11 20:29 |
| Synkronisera mot outlook | Arna | Allt om iPhone | 8 | 2008-08-21 11:13 |