![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Satt och knåpade lite idag för att kunna starta mina tankningar (av lagliga grejer såklart) när jag inte sitter vid datorn, för det är alltid när man inte har tillgång till datorn som man kommer på saker man vill ladda ner.
Du behöver:
Börja med att skapa ditt dropbox-konto om du inte har något. Använd den här länken för att få lite extra utrymme (och ge mig lite extra). Ladda efter det ner Atomic Web Browser från app store för 7 spänn. Det första du gör i Atomic är att länka ditt dropboxkonto med webbläsaren för att kunna överföra filer. Gå in i settings och tryck på dropbox helt enkelt. Surfa sedan till valfri torrentsida och hitta en nerladdningslänk. Tryck på länken och håll nere några sekunder så ploppar det upp en meny där du trycker "Download File". Klicka sedan på ikonen för nedladdade filer: Tryck sedan på den blåa pilen bredvid filen du vill ladda ner och välj "Send to Dropbox". Då hamnar filen i en mapp i dropboxmappen som heter "AtomicWebBrowser". Nu är det bara ett steg kvar. Starta din torrentklient och gå in i inställningar. Ser det ut såhär kommer nerladdningarna starta helt automatikt: Hoppas den här guiden kommer till nytta, och fråga gärna i tråden om det är några oklarheter. Din vän på internet lillerik Senast redigerad av lillerik den 2011-09-04 klockan 16:01. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| [GUIDE] Installera iOS 5 b5 utan developer-account. | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2011-08-10 17:40 |
| Kan inte ens starta min iphone efter jailbreak... | ApoX | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2011-06-12 15:32 |
| Snart 10 miljarder nedladdningar! | iAsh | Off-Topic | 10 | 2010-02-27 19:52 |
| Installera winterboard utan att starta om? | Marreman | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2009-12-26 01:34 |
| Torrent i iPhone? | fabian | Allt om iPhone | 12 | 2008-08-17 14:36 |