![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2011
![]() |
Iphone 4 med inställningsfel...
Hej alla kloka...
Jag har precis köpt en Iphone 4 som uppför sig ytterst märkligt. Hittils hade jag en 3Gs som fungerar i princip på samma sätt vad gäller inställningar och menyer. Denna nya stänger av sig helt sonika, gissningsvis när batteristyrkan går neråt 57%. Datum och tid går att ställa, men sedan den "slocknat" oförklarligt, så hamnar vi tillbaka i tiden ganska ordentligt, till den 1.-a januari 1970 vilket känns lite mysko. ![]() Är det någon som har stött på detta innan? Vad beror detta på och hur kan jag avhjälpa det? Lite enerverande att behöva ställa tiden sådär fem gånger om dagen........ Tack på förhand //Kattie |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hittar inte APN inställningar i Iphone 4 | iphone_manen | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2011-05-28 21:22 |
| Hårdvarufel/återställningsfel/Panic Crash/ Allt. | hugorosenlund | Allt om iPhone | 2 | 2010-09-04 18:23 |
| Tre inställningar på en Telia iPhone 3G | robber | Operatörer & abonnemang | 1 | 2010-01-14 09:15 |
| MMS inställningar TDC | jogreriar | Allt om iPhone | 1 | 2009-07-01 16:59 |
| Telia inställningar till iPhone 2G? | thelawyer | Allt om iPhone | 3 | 2008-08-22 13:58 |