![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2010
![]() |
Hur får man en låt som ringsignal?
Jag som många andra använder programmet IRinger för att skapa ringsignaler av låtar till min iphone. Men nu undrar jag lite hur man ska bete sig. Det går ju bra att ta en låt som man har på datorn och lägga in i detta program, men jag som många andra har nu slutat att ladda ner låtar. Kan man på något sett få låtar från Spotify till iringer?
Eller vart ifrån laddar folk hem låtar? Tycker alla program jag tidigare använt har lagt ner.. Eller ännu en fråga, finns det något enklare sätt än Iringer-programmet? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
För att få låtar från spotify till mp3 finns det massor av guider ute i google-världen. Dock är dessa endast på pc/mac.
På iPhonen finns det ett smart program i cydia som heter AnyRing, där du enkelt kan välja vilken låt som helst i ditt iTunes-bibliotek, och sedan sätta den som primär ringsignal. Tänk på att, en ringsignal kan max vara 40 sekunder och i programmet måste du välja start samt stop på din signal. Programmet kostar en liten slant men är värt det.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2011
![]() |
Free Ringtones for mobile and iPhone - Audiko
Använd den sidan. Du kan antingen ladda opp nån låt du har eller via YouTube. Funkar JÄTTE bra :-) |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| ringsignal | bulk.kungen@telia.com | Allt om iPhone | 4 | 2010-11-07 14:28 |
| Ringsignal | Hane | Allt om iPhone | 7 | 2009-07-08 21:26 |
| Ringsignal...? | annah88 | Allt om iPhone | 11 | 2009-06-15 00:46 |
| MP3 som ringsignal? | Maggelito | Allt om iPhone | 8 | 2008-07-15 12:20 |