![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Hej,
Jag har köpt en iphone 3g av en bekant, vi har låst upp den då den var operatörslåst hos telia. Men jag skulle vilja ha så man kan skicka o ta emot mms till den, jag vet att jag med min förra 2g fick gå in på ngt sätt via nätet för att ladda hem, men jag minns inte hur man gjorde. ![]() Är det någon som kan hjälpa mig??? Tack ! ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Det skall väll ändå redan finnas på om inte jag minns helt fel? Om du har senaste uppdateringen för en 3G?
Kolla upp med din operatör om dom kan skicka in ställningarna till dig, eller säga vad du ska skriva in manuellt om de behövs.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Jag har testat allt det men det går inte.... han som hade den innan jailbreakade den igen efter upplåsningen...
Nåt som heter **********. Jag har skrivit in nummer som telenor sagt.. men den där lilla kameran som finns i normala fall vid alfabetet syns inte till. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Ok, vilken FMW version har du? Du ska ha i alla fall 3.1 om jag kommer ihåg rätt.
Kan vara att du måste aktivera MMS funktionen eller nått. Ash, ja kommer knappt ihåg juh! Inställningar -> Meddelanden-> MMS Finns det en "knapp" där du kan aktivera det? Nått som heter vadå? ![]()
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
Gott! Då var det kanske den inställningen jag menade? ![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Behöver hjälp med min Iphone! | Sundvall | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2011-04-28 17:56 |
| Har 2 iPhone 3Gs behöver hjälp | Rippen | Allt om iPhone | 1 | 2010-06-15 22:20 |
| Behöver hjälp med min iphone | jenka1896 | Allt om iPhone | 0 | 2010-04-08 17:47 |
| behöver hjälp med min iphone | khg | Allt om iPhone | 10 | 2009-02-06 16:02 |
| Hjälp! har köpt en iphone 2g och behöver hjälp! | iphone-josef | Allt om iPhone | 3 | 2008-10-28 13:58 |