![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Helt svart/död
Nu har det hänt nåt riktigt skumt.
Var ute på en promenad, lyssnade på Spotify o mös lite sådär som man kan göra när regnet smattrar mot regnkläderna. Kom fram dit jag skulle, stängde av musiken genom att klicka på av/på-knappen på lurarna. Efter ett tag (1 - 1,5 tim) ska jag visa lite bilder på telefonen. Upptäcker då att absolut inget händer när jag trycker eller håller inne nån av de två knapparna. När jag startar iTunes segar det som tusan innan det startar men till slut så. Väl där inne så kan jag se telefonen o sådär. Poppar upp en ruta med texten "iTunes kunde inte läsa in dataklassinformation från Sync. Services. Anslut på nytt eller försök igen senare." Eftersom jag kan se luren i iTunes är den inte avstängd, ringer man till den går det ju fram signaler oxå. Men som sagt, den reagerar inte på några knapptryckningar. Vad kan ha hänt? Ska man sitta hemma o slita sitt hår eller ska man dra till Telia-butiken imorrn o lämna in den? Får ju mjäll när den inte fungerar ![]() Den är ju jailbreakad så jag får väl försöka återställa den i iTunes o lämna in den....
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Ja, jag hade gjort det utan resultat, men så kommer brorsan med sina magiska fingrar o löser problemet. På just det sättet.
Så denna tråd kan låsas eller tas bort
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| IPhone 3G helt svart och går ej att återställa! | eiphone | Allt om iPhone | 1 | 2011-04-20 22:19 |
| iPhone 3G S 16gb SVART [Helt ny] | Zaamaya | Köp & Sälj | 8 | 2010-04-07 10:53 |
| Helt ny Iphone 3g svart 8gb säljes | zanders | Köp & Sälj | 0 | 2009-09-01 08:25 |
| iPhonen blir helt svart ibland? | uniktaktik | Allt om iPhone | 10 | 2008-12-13 10:01 |
| Problem uppgradera 2.0 till 2.1 med Quickpwn, iphone helt svart. | bosse123 | Allt om iPhone | 13 | 2008-11-09 19:53 |