![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#22 (permalink) | |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Citat:
För in via en jobbarkompis ![]()
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2011
![]() |
Kan inte återställa
Jag fick precis hem mina nya 4s. Dock vägrar den att återställa min säkerhetskopia från min 3:a. Varför? Någon som har en aning? Iphone kunde inte återställa... blablabla....för att säkerhetssessionen inte kunde återställas?!
|
|
|
|
|
|
#29 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej. Dock tvärtom.
|
|
|
#31 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
Upptäckte en dålig sak på min 4s idag.
Går ju inte att slå utav 3G på den ![]() Hoppas det kommer gå via JB när det släpps.
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Det var någon på forumet som frågade en Telia anställd och denne sa precis så. Att en Telialåst går med Halebop men en halebop-låst funkar inte till Telia
|
|
|
#36 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Vore bra om du inte postar på olika ställen med samma fråga. Du har även denna tråd du skapat med samma fråga: http://www.iphoneinfo.se/forum/kopa-...html#post96357 |
|
|
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
Antaligen inte här jag borde fråga detta. Men då det handlar om iP4s och detta är officiella tråden om den.
Jag tänkte höra vad en iphone 4s 16gb (svart) är värd i dag. Den är ungefär 1 månad gammal precis. Haft på sig copter skydd sen dag ett. Dom flesta verkar sälja för runt 4500kr. Låter det rätt? |
|
|
|
|
|
#38 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Leta upp motsvarande skick, storlek osv på blocket, och kolla vad dem ligger på i för pris.
|
|
|
#39 (permalink) |
|
Admin
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Idag blev det beställa en 4s från Apple store
Något sent men mycket efterlängtat! ///SSND
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Den officiella Off-topic tråden - ordet är fritt | mrsmart | Off-Topic | 547 | 2013-04-07 19:05 |
| Officiella priser på Ipad 2 | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2011-03-22 15:40 |
| iPhone 3G upplåst? - YESSIM! Officiella-tråden | rotkiv | Upplåsning och jailbreak | 36 | 2008-09-04 16:51 |
| Officiella Blocket-tråden | Morbidio | Köpa iPhone | 9 | 2008-08-05 23:20 |