![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Alla musikfiler är borta efter hårddisk byte
jag ser i iTunes att jag har ett antal låtar, men dom är alla markerade med att filerna saknas.
Och söker jag upp någon av låtarna så får jag ju frågan om jag vill köpa låten igen, och nu är frågan OM jag kommer att debiteras igen? dvs man kan bara ladda ner en gång? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
Jag är rädd för det.
Har för mig att applikationer kan du ladda ner hur många gånger som helst. Det kommer upp en fråga i stil med "Vill du köpa". Då du trycker på "Ja" kommer du upp den ny ruta med "Du har redan köpt den här applikationen. Vill du ladda ner den igen gratis?" Något i den stilen. Tyvärr gäller det inte musik eller ljudböcker. Har för mig att du måste betala igen. Du kan ju alltid prova med en låt för att kolla? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Homeknapp fungerar ej efter byte av bakstycke | gaggo | Allt om iPhone | 5 | 2010-06-22 20:57 |
| Alla kontakter borta vid synk.HJÄLP!!! | zevszera | Allt om iPhone | 3 | 2010-06-15 20:39 |
| 3G borta efter 3.12 (3GS med JB + unlock)? | Virax | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2009-10-25 22:25 |
| iTunes 8.2.1.6 och allt borta efter ominstallation | TwiZteD | Allt om iPhone | 4 | 2009-08-29 18:15 |
| Apps borta efter återställning! | Da-Goud | Allt om iPhone | 6 | 2008-10-01 17:22 |