![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2011
![]() |
Ta bort importerade bilder??
Hej!
Fattar mig inte på itunes riktigt... har installerat itunes och när jag synkade min iphone 4 så importerades 500 bilder från datorn till mobilen. Nu kan jag inte ta bort dem i mobilen... Har sökt och läst lite i trådar men då ska man synca bort dem i itunes... men hur fan gör man?? Har bockat av i rutan bredvid synkronisera bilder från mina bilder och sen har jag syncat igen men bilderna ligger kvar. Läste nån tråd om att man skulle använda iphoto... jaha, vad fan e det? Måste jag ladda ner ett till program eller? Måste ju gå att ta bort bilder smidigare... Snälla e det nån som orkar hjälpa?? Mvh Carl Douglas |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2011
![]() |
Citat:
oki, så iphoto e till mac då.... jag använder pc. Men jag bockade av den rutan och syncade igen men bilderna försvann ändå inte från mobilen. Har rätt bra datorvana men med itunes känner jag mig fan handikappad... ![]() Om jag väljer min mobil i högerspalten så kommer det upp ett par flikar, typ sammanfattning, musik, bilder m.m. Det är under bilder jag har gått in och bockat av synca bilder från mappen mina bilder. har sen syncat men bilderna e kvar. gör jag fel? /Carl |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ta bort | SjAM | Allt om iPhone | 0 | 2010-07-23 17:03 |
| Ta bort alla bilder i kamerarulle på en gång? | CLS | Allt om iPhone | 2 | 2010-06-06 09:24 |
| *Bort* | Johnny FX | Allt om iPhone | 2 | 2009-12-23 09:45 |
| Ta bort OP låset? | tattoos777 | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2009-10-14 14:47 |
| Ta bort synkroniserade bilder?! | Milan-oz | Allt om iPhone | 1 | 2009-02-04 17:43 |