![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
iPhone lagning ny enhet?
Tjenare
har en iPhone 4 som börjat strula home knappen slutar fungera från och till mestadels från den stänger av sig ett par gånger om dagen, apparna krashar spelar ingen roll vilken app alla gör det skärmen kan få nåt spel ibland och det blir streck eller vad man ska säga i olika färger sen tar det lång tid att ladda har hört att batteri inte täcker garantin? men tror ni att jag får en ny eller lagar de den? min kompis 3gs gick sönder typ förra året i september och sedan erbjöd telenor honom att lägga till 1500 så fick han en 4 tror ni att det finns någon möjlighet att göra likadan fast till en 4S? tack för mig / jaghetererik |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
Jag skulle definitivt lämna in den om jag vore du. Men jag skulle först försöka återställa telefonen, bara för säkerhets skull.
Att din kompis fick erbjudandet kan ju ha varit för att Telenor inte har haft just en 3GS i lager då. Eller så har Telenor schyssta deal. Du kan ju hoppas att du kan få samma erbjudande, fast då lär vi nog tala om lite mer än 1500 spänn. ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
I iOS5 så kan du använda assistive touch, du får alltså upp en genomskinlig meny som tar och gör vad du vill beroende på vart på skärmen du trycker, så du kan klara dig utan home, volum, mute och sleep/wake knappen tack vare det i princip. Man kan lägga den som genväg så när du trippelklickar (eller dubbelklickar) så kommer den upp, om du nu inte har den på hela tiden ifrån menyn.
Tänkte om du vill kunna använda luren på ett humant sätt tills vidare (över helgen) i alla fall.. tills du lämnar in den!
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| ip4 lagning telia | Pongo | Allt om iPhone | 15 | 2011-05-27 18:07 |
| Dags att lämna in enhet nummer två! | mcdandrew | Allt om iPhone | 13 | 2010-07-16 16:31 |
| Lämna in på lagning? (ej garanti-prob) | Zike | Allt om iPhone | 3 | 2009-01-15 18:12 |
| Firmware på utbytt enhet (garanti)? | engerberg | Allt om iPhone | 2 | 2008-12-13 11:47 |