![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2011
![]() |
HejHej!
Nu har jag sökt överallt men kan inte hitta svaret på min fråga .Igår kväll uppdaterade jag min iphone 4 till 5.0. Iphonen hängde sig en gång och jag fick "reset" (höll in avstängning och mitten knappen ett tag). Då hoppade den igång igen. Fick igång och laddade ned lite appar jag förlorade... SEN började det strula. Så fort jag går in på kontakter och ska trycka på någon av mina kontaker (t.ex. ringa, skriva sms eller något) så räcker det med att jag nuddar namnet och jag blir "utkastad" till startmenyn igen. VARFÖR? och VAD ska jag göra åt detta? Det blir likadant om jag försöker gå in i inställningar. Då blir jag utkastad och hamnar på startmenyn igen.... alltså där alla appar ligger. Jag har grundinställt hela iphonen nyss och samma problem kvarstår. Blir lite frustrerad över vad som gått snett? Tacksam för hjälp från någon som kan detta. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Alla tv-program hamnar i tre kategorier :( | _Alvin | Allt om iPhone | 0 | 2010-11-29 22:53 |
| Nedladdad ringsignal - vart hamnar den? | cathus | Allt om iPhone | 2 | 2010-07-28 09:57 |
| Hjälp! låtar i cowerflow hamnar i fel album! | Macys | Allt om iPhone | 8 | 2010-03-16 16:09 |
| Wallpaper pack, var hamnar de? Bosspaper | utalker | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2010-02-02 18:05 |
| Svarknappen - Slide eller klick!? | nimren | Allt om iPhone | 3 | 2009-11-19 21:16 |