![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2011
![]() |
Vi har några elever som spelade in intervjuer med Voice memo i Iphone 4.
Finns det ett sätt att föra över de till datorn? * Via MMS eller Mail står det att "Filen är förstor * Via ITunes? Har testat. Jag kan se och lyssna på filen, men kan inte överföra den. Datorn är offentlig och om jag syncroniserar - då raderas allt som eleverna hade tidigare .* Jag såg olika betal appar men jag kan inte begära att eleverna ska betala för Appar. Om jag jämför med Android telefonerna kan jag bara låna minneskortet från eleverna och föra över ljudfilen direkt. Iphone måste vara bättre än Android. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Det finns gratisprogram som du kan googla på. Kommer i nuläget inte ihåg vad det heter men googla på den filändelsen som Voice memo får i Iphonen ("filändelsen" to mp3) så hittar du några program.
edit Gjorden en snabbkoll: Google
Iphone 4 Svart, 32Gb, Tele2 Snackis-Surf. Ej Jailbreak. iOS 5.1 (numera i byrålådan och till salu: Iphone 3GS Svart 8GB, ej jailbreak. iOS 5.1) Senast redigerad av monatius den 2011-10-14 klockan 16:05. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Voice när nån ringer? | cortex74 | Allt om iPhone | 1 | 2010-10-04 08:06 |
| Skype voice över 3G | Tjosan | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-01-05 21:47 |
| Guide: Voice Controll till 2G/3G 3.x.x | Ponyboy | Allt om iPhone | 2 | 2009-11-22 14:18 |
| Voice memo icon | hampfred | Allt om iPhone | 2 | 2009-07-23 10:23 |
| Mixmegapol och The Voice? | jolinjom | Allt om iPhone | 4 | 2009-04-03 20:48 |