![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2011
![]() |
Hej alla.
Jag uppdaterade min iPhone4 till iOS5 nu ikväll. Den raderade allt i min telefon och jag fick återställa den efteråt (som vanligt). Skulle sen gå in i iTunes och synka min telefon men det går inte. Kan inte synka program, musik, bilder eller någonting. Går jag in på sammanfattning i iTunes så är knappen Synkronisera längst ner till höger grå och går ej att klicka på. Går jag in på musik och bockar i dom spellistor jag vill synka så är det samma sak, kan inte trycka på utför knappen längst ner till höger, går endast att trycka på återgå. Någon som kan hjälpa mig?? ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
När jag kommer till bilder, slutar den synka och följande text dyker upp
Iphone-enheten xxxxxx kan inte synkroniseras. Du har inte tillräcklig behörighet för åtgärd någon som vet svaret jag har senaste itunes 10,5 /petbir Senast redigerad av petbir den 2011-10-18 klockan 12:29. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kan inte synka iphone 4 med itunes | Bricoleur | Allt om iPhone | 2 | 2011-02-04 22:25 |
| Synka med iTunes efter JB? | Zaladen | Allt om iPhone | 4 | 2010-08-24 19:38 |
| iTunes slutar inte synka.. | Pear | Allt om iPhone | 2 | 2009-08-06 23:46 |
| Tomt bibliotek i iTunes efter uppgradering till iPhone 3.0 | HKA | Allt om iPhone | 3 | 2009-07-24 15:48 |
| Går inte att synka iPhone > iTunes | RichardW | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2008-09-25 19:19 |