![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
varför kommer inte alla ringsignaler?
efter jag uppdaterade med ios 5 saknar jag en köpt ringsignal i telefonen..
den finns i itunes och är förbokad men ändå dyker den inte upp i telefonen efter synkningar ?? Och den är köpt via itunes |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
40 sekunder är max för en ringsignal i iPhone. Har själv haft mycket problem med köpta prylar i iTunes och AppStore. Dock inte hittat en rimlig lösning än.
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Prova dra över en ringsignal som du har på datorn (har du ingen så gör en egen (googla hur du gör) sedan släpar du över filen rakt in på iphonen i itunes från datorn och sen kan du prova gå in i itunes och installera ringsignalen igen, jag tror det handlar om en bugg i systemet.. heh.. Prova och återkom!
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Jag gjorde så att jag tog bort alla mina ringsignaler från bliblioteket. sen la jag till de igen och när iphonen är inkopplad tog jag bort att synkronisera ringsingaler och sen körde jag en omgång. och sen la jag till att jag ville synkronisera ringsignaler och körde en omgång då gick det .
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Varför någon med iPhone inte ska ringa 112. | Cophe | Allt om iPhone | 14 | 2011-02-11 12:56 |
| Varför är alla iphone känsligt för Limera1n | torgren | Allt om iPhone | 0 | 2010-12-13 08:06 |
| Varför laddar inte ipaden? | Smukke | Allt om iPad | 3 | 2010-11-28 09:22 |
| Varför kan jag inte surfa med min mobil? | krikri | Operatörer & abonnemang | 3 | 2010-04-25 13:28 |
| Varför vill alla operatörer att man ska ha ett iphone abonnemang eller surftjänst | LindaB | Allt om iPhone | 2 | 2010-01-22 01:17 |