![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2011
![]() |
Ni är underbara!
Jag visste inte att kontakter sparas på mobilen och inte simkortet .Men nu kommer ny fråga! Är det samma sak med videofilmer och bilder? Ska jag inte ha bekymmer över att mina informationer och allt jag har sparat hittillls kommer att försvinna? Jag är nybörjare ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Hej,
Du kunde lugnt ha använt samma tråd för att ställa den frågan. Videofilmer/bilder sparas inte på simkortet, det sparas på det interna minnet på din iPhone. Ingen information försvinner för att du enbart byter simkort. Mvh |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Ingen fara
![]() Om du bara byter simkort som muffins säger så har du inget att oroa dig för alls, inget kommer försvinna! Enda gången det kan försvinna information är när du installerar en ny iOS version, då musik och filmer måste synkas om igen, annars är resten kvar på telefonen även då såsom kontakter, bilder, anteckningar och allt sånt där..
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| sonyericsson kontakter till iphone4?!?! någon tack | ciklidus | Allt om iPhone | 11 | 2010-09-11 15:34 |
| Hjälp tack. | Smekke | Allt om iPhone | 2 | 2009-11-25 18:49 |
| Tack!! | fredda-79 | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-11-16 16:34 |
| Program för att konvertera avi fil till fil som funkar för iphone! snabba svar tack! | Matt3 | Tillbehör & reservdelar | 10 | 2009-10-05 16:32 |
| Tack till Freemyphone.se | JockoR | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2008-12-10 19:00 |