![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Mina föräldrar åker titt som tätt till london och då undrar ja om det skulle funka att dem går in i applestore där och köper en iPhone 4s där eller kommer den inte fungera med mitt svenska simkort? Måste jag jailbreaka och hålla på? Kommer inte uppdateringar och sådant funka på samma sätt som om ja skulle köpa den i Dverige?
Är det några problem eller hinder, komplikationer osv med att köpa den där eller är det som att köpa den från apple store i sverige? tack på förhand! Är lite orolig bara
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
Köper man en telefon från Applestore så är dessa olåsta, så du ska inte ha några bekymmer med ditt svenska sim-kort. Apple har ju world-wide warranty så du behöver inte oroa dig för det heller. Uppdateringar bör fungera som vanligt.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Det är inga problem med andra ord? Bara köpa den i UK och sen klippa till simkortet och köra?
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
frågan är mer, varför du ska köpa den i england i deras apple store, då den kostar 499pund (5522kr) "den billigaste 16gb", då sveriges apple store visar priser som 16GB: 5795kr
iPhoneinfo, Sveriges största sida om iPhone 4s » iPhone 4s olåst, Apple Store priser
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
går fortare att gå in på t.ex telia eller dom så fixar dom det på plats
![]()
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Går att klippa till också om man är smidig.. Så blir de gjort på en gång!
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Jag hade ju köpt min i Sverige, och självklart härifrån:
LIONTECH / APPLE 4S 16 GB White
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Själv tog jag mig ner till min telia-butik eftersom jag använder deras simkort, när jag hade ett "fullstort" simkort. Sa att jag hade en iPhone som var låst till Telia och de frågade bara efter mitt mobilnummer så flyttade de över numret till ett micro-sim. Tog ca 10 minuter innan micro-sim kortet var aktiverat och redo att använda.
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|