![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Tja.. du kan ju prova gå in i inställningar och sen notifieringar...
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
isntällningar/Notiser, samt välkommen till forumet!
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Kan låna denna tråd lite istället för att skapa en ny.
I drop-down menyn så visas det ju om man har något man fyllt i i kalendern som är nära. Men skulle hellre vilja att den visas på lockscreen. Exempel: 24/10 har jag lagt in ett möte 10.00 med person B. Vill att detta ska visas som kommande händelse på lockscreen istället för drop-down menyn. Går det på något vis utan tillägg eller måste jag kasta in lockinfo igen? Känns onödigt med lockinfo tycker jag när man har iOS 5. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Citat:
Prova sätt en "påminnelse" som går igång när du nu vill att ditt exempel skall börja visas så borde den stå där fram tills dess att mötet tagit rum så att säga, eller jag antar det i alla fall!
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
Citat:
IntelliScreenX Betan hitatr du här: Http://intelliborn.com/isxbeta/
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
Citat:
IntelliScreenX Betan hitatr du här: Http://intelliborn.com/isxbeta/ ![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ändra till svensk meny! | ruten75 | Allt om iPhone | 1 | 2011-03-30 11:07 |
| Wifi meny stängs ned | Amstaff | Allt om iPhone | 4 | 2010-07-31 18:50 |
| Ingen "Internet Tehtering-meny" | hampe10 | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2009-11-30 21:32 |
| Ingen mms meny ? 3.0 JB | dizzee | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2009-07-03 11:32 |