![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2011
![]() |
Hur vet jag om den är falsk? HJÄLP
Jo det är så att jag ska iväg o köpa en Iphone 3GS 16 GB imorgon.
Den är olåst och kostar 950:- Det jag är rädd över är att flera personer har ju blivit lurade dvs dom får en Hiphone istället. Hur vet jag om den är falsk och ni som är kunniga om Iphonen vart ska jag kolla på den? Snälla hjälp jag köper den imorgon.. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Om du ska göra affär öga mot öga irl så tycker jag att ni träffas hemma hos dig eller hemma hos försäljaren så man kan testa mot iTunes innan ett köp om man inte är duktig på att skilja en originaltelefon från en piratkopia.
Får du kvitto på köpet och kartong, så kan du dubbelkolla imei-numret på kvittot/kartongen mot det som finns på telefonen. Slå *#06# och jämför.
Lås upp iPhone Låst Till 3 | Telia | Halebop | AT&T | O2 | Tele2 | Comviq | Telenor iPhone Tillbehör - Skal & Skydd Är Min iPhone Spärrad / Stöldspärrad? WeShop På FaceBook Senast redigerad av muffins den 2011-10-23 klockan 18:18. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Citat:
Det händer inget när jag slå Slå *06# !!! Har en 4 __________________ |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur skilja falsk och äkta iPhone? | beth99 | Köpa iPhone | 2 | 2010-08-10 18:57 |