![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Återställning innan försäljning
Tjenare,
Jag har redan läst genom några trådar som behandlar detta ämne men min fråga skiljer sig lite. Jag skall beställa en 4S snart och kommer att sälja min 3GS. Jag är bekant med återställning som en ny iPhone i iTunes så det är ingen issue. Om jag nu gör det med min 3GS (återställer som en ny lur) och säljer den innan jag får 4S, kommer jag kunna återställa 4S med den backup som jag hade på min 3GS. Vet inte om ni förstår mig? Eller det är bättre att vänta med försäljningen tills jag sett att jag får samma innehåll i min 4S som 3GS? Tackasam för alla svar.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Backupen från din 3GS kommer du att kunna använda. Dock märkte jag när jag gjorde ett byte från 3 GS till Iphone 4 så var jag tvungen att lägga in iOS5.0, så att det var samma operativsystem i bägge telefonerna.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone 3G startar ej - kan man göra backup innan återställning? | brejkish | Allt om iPhone | 11 | 2010-10-01 20:34 |
| Spara appsen innan återställing hjälp! | volvo-s60 | Allt om iPhone | 38 | 2010-01-18 18:08 |
| Iphone startar om innan återställning hinner bli klar :S | phoenix91 | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2009-07-27 17:07 |
| Återställning | jonnilsson | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-02-09 20:43 |
| osäker ang. återställning??? | Mike-16GIG | Allt om iPhone | 2 | 2009-01-26 14:37 |