![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Synkronisering/säkerhetskopieringen fastnar?
Hej!
Jag har pluggat in min iPhone 4 för att uppdatera till iOS5, häromdan promptades jag om att uppdatera itunes så det är gjort. Nu när telefonen börjar synkronisera så står det i iTunes säkerhetskopierar steg 1 av 4. Så har det stått o tuggat i några timmar nu. Ska det verkligen ta sådan lång tid? Vad ska jag göra? Kan jag fortfarande uppgradera iOS? Är otroligt kass på det här tycks alltid få bekymmer med itunes så prata med mig som om jag vore ett barn om ni har någon eventuell lösning/info. Tacksam för hjälp Mvh |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Sedan öppna upp iTunes och försöka igen. Mvh |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Järnspikar! Gjorde som du sa (genom att trycka "mata ut, korrekt sätt?) och nu tuggar den på! Tack tack.
Fick frågan att aktivera automatisk inhämtning av köpta program vilket lät smidig...ingen anledning att inte aktivera detta va? I vilket fall, det viktigaste här är väll ändå att om jag har synkroniserat telefonen utan några felmeddelanden så kan jag väll utan oro uppgradera iOS? För med synkroniseringen och därmed säkerhetskopieringen så har jag alltid en back-up kvar om något skulle gå snett? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Som jag fattat det med automatiskt hämtning är att den automatiskt hämtar till din telefon när uppdatering finnes från AppStore. Det är smaksak om du vill aktivera detta eller ej. Har det ej blivit nå felmeddelande efter du synkat så ska det ej vara något problem. Ta en backup också, genom att högerklicka på din telefon i iTunes och välj skapa backup. Kan vara bra att ha utifall något skulle gå snett vid uppdateringen till iOS5. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| synkronisering och säkerhetskopiering? | bananskalskalle | Allt om iPhone | 9 | 2011-07-21 20:53 |
| Frågor om säkerhetskopieringen | H2SO4JB | Allt om iPhone | 0 | 2010-08-26 21:57 |
| säkerhetskopieringen hänger sig. | j0jjje | Allt om iPhone | 2 | 2010-08-06 00:45 |
| synkronisering | amoolio | Allt om iPhone | 0 | 2010-08-03 20:52 |
| Kalender synkronisering | suburban | Allt om iPhone | 3 | 2010-05-26 17:05 |