![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2011
![]() |
Radda minnet i 3GS
Hej, helt plotsligt nar jag startade min iphone3gs, så fick jag upp ikonen att den skulle anslutas till itunes. Dvs den startar inte. Och genom itunes så sager den att jag måste återstalla orginalinstallningar. Jag fick hora att det inte var något problem med mina foton och filmer i telefonen eftersom det skapas en automatisk sakerhetskopia i itunes. Nar jag provar att återskapa så går det inte, felmeddelande 3194. Vad skall jag gora for att få igång telefonen? Kan jag radda mina foton och filmer? Tacksam for svar! Mvh Micke
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Jag antar att det är vid en återställning. Då har du säkerligen ett av följande scenario: 1. Du har en modifierad hosts-fil när du försöker återställa till iOS5. 2. Du försöker återställa till en iOS version som är lägre än iOS 5, vilket resulterar i 3194 då iTunes enbart signerar 5.0. Mvh |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur radera minnet Iphone4 | Allan K | Allt om iPhone | 1 | 2011-08-31 21:06 |
| Låtarna är borta men minnet är fullt | mahoney | Allt om iPhone | 5 | 2010-03-20 21:43 |
| Problem med min iPhone, minnet. | utalker | Allt om iPhone | 18 | 2010-03-18 19:21 |
| Rensa cache-minnet | nimren | Allt om iPhone | 1 | 2010-03-15 14:18 |
| Minnet i telefonen | nemesis | Allt om iPhone | 11 | 2009-06-02 16:08 |