![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2011
![]() |
Sms-kan ej öppna sms från vissa
Hej
Jag har ett problem med min iphone4. När jag ska öppna eller skicka sms till vissa så hänger sig meddelande funktionen. När jag ska öppna mottagna sms från samma person så hänger sig allt. om jag skriver ett nytt meddelande till denna person så hänger allt sig när jag trycker på skicka. Är det någon som vet vad som är fel? Jag har provat att synkronisera, och starta om telefonen men det hjälper inte...mystiskt! Hjälp snälla !// Lejja ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Du kan ta bort sms där ifrån också, dra helt enkelt fingret från vänster till höger så får du fram "ta bort" till höger. Detta gäller i princip det mesta när du ska ta bort saker från din iphone.
Funkar det inte trots att du tagit bort meddelandet från den personen så rekomenderar jag dig att ta bort alla SMS på samma sätt, på så sätt tömmer du din sms-databas och bör därav lösa problemet eftersom något verkar korrupt med den befintliga som påpekats tidigare! Hoppas det löser sig. Mvh Miche
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Vissa ikoner fyrkantiga. | MiRRe | Allt om iPhone | 0 | 2011-01-05 17:34 |
| Inga svenska tecken i vissa program | bowe | Allt om iPhone | 1 | 2010-05-05 09:23 |
| Kan inte installera vissa applikationer med Rock | utalker | Allt om iPhone | 3 | 2010-01-27 19:40 |
| Youtube-vissa filmer kan inte visas | haec | Allt om iPhone | 11 | 2009-06-19 11:58 |
| Vissa ikoner har försvunnit? | mustafa | Allt om iPhone | 7 | 2008-05-04 22:41 |