![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
![]() |
Min Iphone4 får inte kontakt med Windows7
Tänkte importera lite kontakter från splitternya pc:n till min splitternya Iphone4.
Har provat både PC Companion och PC Suite. Båda hävdar att de inte får kontakt med min telefon. PC suite börjar dock ladda ner rutiner för att sedan avbryta och påstå att den inte hittar någon telefon. Dock ploppar det alltid upp ett fönster som frågar om jag vill utforska enheten. Så PC:n får definitivt kontakt men det får inte överföringsprogrammen. Jag har provat att ominstallera programvarorna och att starta om lite allt möjligt. Vad göra? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kan inte läsa innehåll iPhone4 | forthemoment | Allt om iPhone | 3 | 2011-04-19 06:13 |
| Hör inte dem jag pratar med i iphone4 | qbiix | Allt om iPhone | 5 | 2011-04-13 19:43 |
| iPhone 4 får inte kontakt med iTunes | Pocket Universe | Allt om iPhone | 4 | 2011-04-01 09:51 |
| Kan inte skicka mms iphone4, tele2.. | 7aan | Allt om iPhone | 1 | 2011-01-29 08:35 |
| kan inte upp/nedgradera + andra fel (iphone4) | stina | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2011-01-22 11:07 |