![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2009
![]() |
Denna tråden handlar om 4s:
Har lite problem med min 4s 64gb från telenor, skrev nyss om det på MacRumors Forum Iphone avdelningen, orkar inte översätta det. Så jag bara kopierar in det, jag postar på de forumet under ett annat namn: iPhone 4s 64gb - Yellow Screen - Rattles x2 - Home button - 4h battery - MacRumors Forums Citat:
Vi snackar om 4s här // TwiZteD
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Hej!
Jag har tidigare haft 3GS och upplever att "Home" knappen glappar på min 4S. Alltså ingeting störande men det var lite mer solid känsla på min 3GS. Sedan är skärmen i mitt fall mycket tydligare och bättre än på min tidigare 3GS. Min fru äger faktiskt en iPhone 4 och det stämmer med din påstående. 4S är mer gulaktig medan 4an blåaktig i skärmen. Jag har också upptäckt att ljusstyrkan skiljer sig. Om jag har samma inställning på båda så ser displayen mörkare på 4S. Ingeting som sagt störande och jag upplever att 4S är en bra lyft från min gamla 3GS. Dock har jag inga problem med batteritiden (lysnar internet radio via TuneIn 6-7 timmar om dagen) och behöver ladda min iPhone varannan dag. Har inga speciella inställningar på min för at spara batteri förutom att push är avstängt. Inga konstiga ljud på min 4S, varken när jag pratar med någon eller känslan att någonting är löst inne i telefonen.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
2. Har jag sett med andra användare som lyckats få, de har fått utbytes telefon tack vare det, om du går till butiken med båda lurarna och visar detta så ska det inte vara några problem att få den utbytt. För det skall vara exakt samma "vithet" som på din 4.
Resterande problem tyder bara på att du fått ett riktigt dåligt exemplar enligt mig. Byt ut den snarast!
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Skärmen skall alltså INTE vara gulaktig och man skall absolut inte nöja sig med det då det är tillverkningsfel, skärmen är faktiskt exakt likadan på både 4 och 4s och skall därmed se precis lika bra ut vad gäller färg, kontrast och klarhet.
Men om man själv tycker det ser bra ut och inte stör sig på det, så är det ju dock inget problem i sig.
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Problem vid uppdateringa av iPhone. +Problem med iTunes | utalker | Allt om iPhone | 16 | 2008-09-15 20:23 |