![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
![]() |
Högtalare aktiveras?
Har en Iphone 4S sedan i måndags och när jag ringer ut via telefonboken eller slår in nummer så aktiveras högtalarfunktionen automatiskt och går inte att stänga av. Någon som vet något om detta?
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Äntligen någon med samma problem. Jag har haft min(a) iPhone 4S i 2,5 veckor nu och är inne på min 3e telefon och mitt 2a simkort....
Första telefonen hade ett annat fel, men de två andra har haft just det problemet som du beskriver. På den sista nu har vi provat att byta sim-kort men det hjälper ej. Ofta får jag också ringa 2 ggr till folk innan de hör mig. Har du det problemet med? Jag har varit i butiken och pratat med så många på tele2s support att jag har tappat räkningen och ingen känner igen problemet eller vet vad man ska höra. Har du hittat någon lösning? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
I vissa fall har jag fått ringa ut två gånger också ja innan samtalat kopplas ut. Om du bytt tele så kanske det är ett mjukvaruproblem så får vi hoppas på en uppdatering som fixar detta snart..
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Fick min 4s idag och har samma problem! Någon som har lyckats att hitta en lösning? Är grymt irriterad och vill verkligen inte gå tillbaka med skiten
Kommer säkert ta hundra år att få det fixat!P.S. Har problem med att högtalaren aktiveras, inte att jag måste ringa två gånger. D.S. Senast redigerad av Slipo den 2011-11-26 klockan 01:08. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Högtalare | blockqoute | Allt om iPhone | 5 | 2011-06-01 08:02 |
| Samtalshögtalare död | eastmountain | Allt om iPhone | 4 | 2010-08-15 00:54 |
| Ihome ip1 högtalare | Nordborg | Tillbehör & reservdelar | 8 | 2010-06-06 20:23 |
| Phonenes högtalare ? | Pack | Allt om iPhone | 8 | 2009-04-23 12:56 |
| Hjälp med högtalare! | Al3x | Allt om iPhone | 2 | 2008-07-11 18:50 |