![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
iPhone 4S kopplar ner, ogiltigt SIM mm
Hej,
jag köpte mitt iPhone4S från tele2 den 28 Okt. Har haft fproblem sen dag 1. Det räcker att jag byter mast så är min telefon onåbar och jag kan inte ringa med den. På displayen ser det ut som det ska med full signalstyrka men när det är dags satt ringa då går det inte.. man får försöka ngr ggr sen uppger telefonen "INgen service" sen hittar den nät och då går det att ringa, surfa, sms mm.. Riongde tele2 som påstod att det rä ngt som itne lirarr med iPhone4S och deras nät och att de väntar på nästa uppdatering av iOS. är det ngr fler som har det problemet med tele2? är det ngr fler som har det problemet med de andra operatörerna? ngn postade ett workarround som gick ut på att man ska avaktiver PIN låset men i mitt fall har den aldrig varit aktiverat.. surt..
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
![]() |
Iphone 4s nätproblem
Hej!
Har samma problem, samma nät och samma telefon. Har med kontaktat tele2's support för iphone där dem med sagt samma sak till mig. Det enda vi får göra är att invänta och hoppas på det bästa. Har du hittat en lösning skriv gärna! Mvh |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Citat:
Iphone 4S-problem hos Tele2 och Telenor - Mobil.se Jag har inte märkt några problem med min men jag har halebop (= telia)..
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ogiltigt sim-kort | Jani | Allt om iPhone | 2 | 2011-07-05 13:03 |
| iphone kopplar upp sig utan tillåtelse :) | razorx | Allt om iPhone | 7 | 2010-08-10 07:11 |
| Ogiltigt SIM ? | MaKi | Allt om iPhone | 4 | 2010-03-24 16:03 |
| Autostart av iTunes (win) när jag kopplar in iPhone? | Aradsson | Allt om iPhone | 6 | 2009-03-17 18:30 |
| Ogiltigt SIMkort vid restore i Pwnage Tool | Crosstjeck | Allt om iPhone | 1 | 2008-04-06 20:37 |