![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
![]() |
jag har fått en utlandsköpt iphone4s och e totalt oteknisk. kan omöjligt få nätet att fungera! har fri surf hos telenor och fick senast idag uppdateringar för bla det. hur gör jag???
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
![]() |
alltså det tror jag inte- den tar emot telenors uppdateringar och det står att den är på telenors nät. dessvärre har den slutat funka och ringa med nu oxå- det står nätverksfel hela tiden;( blir tokig.. som sagt jag e super oteknisk och vet inte alls vart jag ens ska börja leta i den?
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Testa med ett annat simkort om telefonen är upplåst och se om det blir nå förbättring.
Annars kan det mycket väl vara så att den kan ha blivit stöldspärrad nyligen (om du köpt den begagnad). Oavsett vad, för att kunna surfa lär du ställa in apn-inställningarna på telefonen. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Saknas inställningar/svenskt språk så är det en kopia. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Priserna släppt för abbonemang på iphone4s | Bjornsson | Operatörer & abonnemang | 12 | 2011-10-24 16:05 |
| Tv med internet@tv | iStaffan | Off-Topic | 4 | 2010-01-22 00:51 |
| Köpt iPhone, hur aktiverar jag och jailbreakar? | byyy | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2009-07-17 19:16 |
| internet | Toobo | Allt om iPhone | 9 | 2009-04-09 16:51 |
| Hur aktiverar jag min iphone? | matteoni | Operatörer & abonnemang | 6 | 2008-12-20 21:17 |