![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Ikoner försvinner och dyker upp igen. [iPhone 4s med 5.0.1]
Tjenare.
Mitt problem är som följer: Ikoner försvinner titt som tätt, texten under ikonen finns dock kvar. Byter jag sida på springboarden, sedan tillbaka igen, så brukar ikonen dyka upp. Men istället saknas en annan. Byter man igen så saknas en ikon på en annan sida. Fortsätter man att byta sida några gånger till så slutar det, och alla ikoner syns igen. Det går hela tiden att starta appsen som vanligt. Ikonerna finns alltså där, men blir "genomskinliga". Detta problemet kommer och går. Det är egentligen inget särskilt problematiskt. Men ändå så vill man att ens nyinköpta telefon skall fungera som den är tänkt att göra. Det är ärligt talat inte nog störande för att jag ska orka återställa telefonen. ![]() Är det någon annan som har upplevt samma sak med sin 4s? (eller annan modell för den delen) och vet vad detta kan bero på? Senast redigerad av phreaky den 2011-11-13 klockan 15:07. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Fel 1013 igen och igen | TexTex | Allt om iPhone | 4 | 2010-10-06 22:03 |
| Då var det dax igen... | foppatoffel | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2009-06-30 05:46 |
| Ikoner försvinner | dejevad | Allt om iPhone | 2 | 2009-05-31 09:27 |
| Ikoner försvinner efter installation | dejevad | Allt om iPhone | 2 | 2009-04-12 22:28 |
| iPhone dyker inte upp i itunes | myspona | Allt om iPhone | 13 | 2009-01-31 00:53 |