![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
![]() |
DESPERAT HJÄLP med backup
Hej jag har ett problem med backup för min Iphone 4g.
Finns det något program där man kan backupa telefonen trots att den är i återställningsläge!!?? Jag litar inte på att backupfilen är hel! Jag skulle uppdatera till senaste ios 5. Jag koplade in min iphone och började ladda ner senaste programvaran. När den var nere så påbörjade jag ominstallation. Till saken hör at j**la apple vill ha full kontroll och iphonen ska vara uppkoplad . Dum som jag är körde jag ju modem via iphonen– den som uppdaterades. = allt crashade.... Nu visar telefonen koppla till itunes och när jag gör det så står det "iphone i återställningsläge". Om jag fortsätter så är alternativet radera till fabriksinställningar. Jag vill INTE radera. Jag vill backupa först!!! Skiter i allt annat innehåll vill bara dra över bilderna! Desperat för hjälp! Stor tacksamhet om någon kan hjälpa mig. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Backup | LiXo | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2011-09-25 21:58 |
| Desperat behov av hjälp! | Albin | Allt om iPhone | 3 | 2010-08-17 17:32 |
| Jag är i desperat behov av hjälp!!!!! | mackao | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2010-06-23 22:04 |
| Är i desperat behov av hjälp ang. jailbreak/upplåsning | Nejedesant | Upplåsning och jailbreak | 13 | 2010-06-10 15:28 |
| Backup fel | elfsborg_rules | Allt om iPhone | 0 | 2008-08-19 19:48 |