![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
![]() |
Uppdatering förstörde allt!
Skulle koppla i min iphone 4S i datorn för att föra över alla bilder från smekmånaden i USA.
Fick upp att den måste uppdateras, så jag klicka ja såklart. När den nästan är klar kommer det upp ett meddelande att något gick fel och det gick inte att slutföra. Jag startade om datorn och sen koppla in mobilen igen. Då kommer det upp "iTunes har upptäckt en iPhone i återhämtningsläge" Och att jag måste återställa den!! Så vad kan jag göra? bara sitta och vara glad och radera allt jag har på den? alla bilder!! |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
![]() |
Eftersom det är första gången jag kopplar in mobilen sen jag kom hem från USA så har jag inte gjort det! Men då är det väl bara att slänga skiten då! kul!
har alltid hatat iTunes och kommer hata iTunes ännu mer nu |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Med största sannolikhet så har den sparat bilderna ska du se.
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2010
![]() |
Skiten (läs iTunes) ska göra en backup på telefonen av sig själv. Kan du högerklicka på telefonen i iTunes och välja "Restore from backup" (eller vad det nu heter på svenska). Där hittar man en lista på alla backuper med datum. Har du tur så finns det en backup där som har dina bilder... och japp, itunes suger svettig get!
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Förstärkare | peve | Off-Topic | 2 | 2010-04-04 00:13 |
| Radera allt personligt men lämna kvar allt annat? | r_o_n | Allt om iPhone | 7 | 2009-08-03 22:25 |
| Fel vid uppdatering, upplåsning ALLT | Hazzelnot | Allt om iPhone | 3 | 2009-05-30 11:51 |
| Ska köpa en iphone, kan någon bekräfta att jag förstått allt korrekt? | skurten | Köpa iPhone | 1 | 2009-01-13 07:32 |
| Första jag ska göra? | jolinjom | Allt om iPhone | 3 | 2008-07-16 23:11 |