![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
![]() |
Mystiskt fel
Fick min iphone 4s i tisdags och allt flöt på i 1 dag innan det blev knas. Jag kan varken ringa eller ta emot samtal, inte heller sända eller ta emot sms. Har kontaktat min operatör som är chess(bosatt i Norge) som sa att dom inte kunde finna något fel. Någon som haft samma fel som mig? Vad tror ni, är det telefonen eller är det operatören som felar? Tacksam för svar. Senast redigerad av J0nssa den 2011-11-24 klockan 16:21. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Prova ditt simkort i en annan lur eller ett annat simkort i din 4S för att se om det är operatören eller telefonen som är fel på!
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Om du köpt telen begagnad så kolla upp så den inte blivit IMEI-spärrat.
Skriver detta eftersom du inte skrivit om du köpt den i affär och är första ägaren eller om du köpte varan begagnat. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Mystiskt fel på Iphone 3G! | Wictor91 | Allt om iPhone | 2 | 2010-09-07 07:00 |