![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Vart ska SIM-kortet sitta?
Hej Hej,
Har precis inhandlat mig en iPhone 3g, problemet är att jag inte riktigt förstår vart sim kortet ska sitta! Skulle vara väldigt hjälpsamt om någon kunde förklara hur jag gör för att sätta sim kortet på plats. //Axel |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
![]() Om du kollar på ovansidan, bredvid den avlånga knappen så finns det som en lucka med ett litet hål på ena sidan. I hålet ska du trycka in det lilla verktyget som finns med i lådan du fick din telefon i. Dra ur släden och lägg in kortet och tryck tillbaka släden. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Supermoderator
Mycket känd
![]() |
I boxen under iPhonen så finns det en folder, när du viker upp den finns sim-korts instruktionerna till vänster och sim-korts verktyget till höger.
Sedan i foldern innehåller det en instruktionsbok på svenska och andra nordiska språk. Lite klistermärken och annan dokumentation finns också. ![]() |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Har en tråd sen ett tag tillbaka för att undvika dessa typer av pinsamma frågor
http://www.iphoneinfo.se/forum/allt-...-manualen.html |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Får inte ut SIM-kortet ur 2G. Hjälp! | Dr P | Allt om iPhone | 1 | 2009-10-15 04:31 |
| Kopiera kontakter från Iphonen till Sim-kortet | ellboj | Allt om iPhone | 1 | 2009-07-14 16:16 |
| dra ut sim-kortet | Bugz | Allt om iPhone | 3 | 2009-06-29 20:26 |
| Problem med SIM kortet | NiklasKarlsson | Allt om iPhone | 20 | 2009-02-26 08:19 |
| Får inte igång SIM-kortet? | LuDii | Upplåsning och jailbreak | 10 | 2008-10-16 18:24 |