![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2011
![]() |
mail problem
på min iphone har jag ett exchange mail konto aktiverat som jag använder. Tänkte lägga till ett andra mail konto som är telias MEN där jag vill att den lämnar kopior av mailen kvar på servern så jag kan ta ner dom hemma. I själva outlook finns funktionen där man kan boka för att den lämna kopior men jag hitta inte det i mail Iphone. finns denna funktion att ställa in?
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2011
![]() |
min telefon lämnar inga koipor utan har jag hämtat ett mial här finns det inte lämngre att hämta "hemma". Antar att jag inte är ensam att använda telia som mail adress, måste vara flera som har detta poblem?
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Problemet ligger nog i den mail du använder. Om den inte delar med dig av samma epost även vid datorn så är det en gammal gammal email server det hela "händer på". Alltså bara junk och inget att ha om jag får säga det.
All mail jag hållt på med har alltid gått att ladda ner överallt. Använd gmail eller icloud mail istället som du vidarebefodrar till... alltså från telia mailen vidarebefodrar du till t.ex en gmail adress eller icloud mail adress på så sätt behåller du den adress du har hos telia eller vart det nu är och även på samma sätt så hamnar allt på den mailen som förövrigt går att titta till vart som helst. Och du behöver således inte ens logga in på telia mailen för att kolla mailen, endast för att svara.
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| telias mail problem | berne88 | Allt om iPhone | 0 | 2010-11-27 17:49 |
| Problem med mail | Skoog8 | Allt om iPhone | 1 | 2010-06-06 02:05 |
| Mail problem - bugg? | CLS | Allt om iPhone | 0 | 2009-11-04 09:44 |
| Problem med mail-in | Bengt-Åke Linder | Allt om iPhone | 4 | 2009-10-08 20:50 |
| Problem med mail i iPhone | alexlindgren | Allt om iPhone | 5 | 2008-12-03 17:40 |