![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2011
![]() |
ringsignal
NU kommer en nybörjar fråga igen. Jag har lagt in lite musik via itunes. Kan man ändra ringsignal till någon av dessa eller måste jag använda dom förinstallerade? Hittar ingenstans där jag kan välja mer än dom som finns på listan
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
finns många olika prog och varianter för att skapa ringsignaler.
testa detta, är iaf något jag använder mig av iRinger - Download
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
När jag ska flytta över min "ringsignal" i Itunes så har jag inte någon meny som heter ringsignaler. Det finns bara sammanfattning, info, musik, filmer, tv program och bilder MEN ingen ringsignalre. Hur fixar jag det?
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
det är gjord i en app som heter ringones så jag tror inte den är med än 30 sek. Saken är det att när jag ser på filmen (i appen) om hur man lägger över ringsignalen i itunes så har dom ett meny som heter ringsignal, men det har inte jag .
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vilken filtyp har din ringsignal?
Har din fil, filtypen m4a, så ändra till m4r, vilket gör då att iTunes prioriterar den som en ringsignal. Lyckas du med detta, så dubbelklicka på filen, då ska iTunes poppa upp och börja spela ringsignalen. Gå då till din telefon i iTunes, och gå till ringsignal-fliken, och välj synka alla. Edit: Ang. flikarna du inte har, så kan du gå in på inställningarna i iTunes, och kryssa för vilka flikar just DU vill ha.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur får man en låt som ringsignal? | Rydbeerg | Allt om iPhone | 2 | 2011-09-12 10:09 |
| Ringsignal | Hane | Allt om iPhone | 7 | 2009-07-08 21:26 |
| MP3 som ringsignal? | Maggelito | Allt om iPhone | 8 | 2008-07-15 12:20 |
| Ringsignal | jea | Allt om iPhone | 1 | 2008-07-12 12:53 |
| Högre ringsignal? | cmts | Allt om iPhone | 3 | 2008-04-02 14:02 |