![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Mina kontaktbilder visas inte
Igår då jag bytte bakgrundsbild så slutade mina kontaktbilder visas vid inkommande samtal.
Dom syns vid utgående samtal dock. Nån som har en aning om varför? iPhone 4, iOS 5, Tethrad jailbreak med Redsn0w
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
Jag ser att ingen har svarat på denna och jag undrar samma sak.
Bytte bakgrundsbild för ett par dagar sedan och nu så dyker den bilden upp varje gång någon ringer mig, oavsett om jag har en kontaktbild eller ej. Jag har inte JB min 4S än (väntar på untethered). Hoppas någon har lite hjölp att ernbjuda. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kan inte få tillbaka mina kontakter efter uppdateringen | Kipa | Allt om iPhone | 1 | 2010-11-30 21:03 |
| Kontaktbilder försvinner | jethu | Allt om iPhone | 0 | 2010-06-23 22:18 |
| Youtube-vissa filmer kan inte visas | haec | Allt om iPhone | 11 | 2009-06-19 11:58 |
| App Store, dom har inte tagit betalt för mina 2 program jag köpte (?) | bladefinor | Allt om iPhone | 0 | 2009-06-08 12:43 |
| Mina apps laddas inte ned... | jolinjom | Allt om iPhone | 2 | 2008-12-05 21:29 |