![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Banned
Reg.datum: Dec 2011
![]() |
Misslyckad återställning
Min iphone 3gs (som inte är jailbreakad) slutade fungera och visade en bild på apple logon och sen började den funka igen men då stog det inger service och jag vet att sim kortet funkar,så jag kopplade in den till iTunes för att återställa den och när jag skulle göra det så uppdaterades den.När jag skulle återställa den senare så funkade det men när det var ungefär 30% kvar så stod det att det inte gick och error 1.Har testat ALLT som folk har skrivit att man kan göra men det går fortfarande inte vad ska jag göra?
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Banned
![]() |
för det första så skulle jag uppdatera iOS.För det andra så är ju typ stänga av och byta USB-port det första man gör.För det tredje så sa jag precis att jag hade en iPhone 3gs!!!!!!För det fjärde så uppdateras iTunes av sig självt.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Detta så att man ej ska ge dig ett förslag du redan testat på. Men eftersom du ej angett några förslag du har testat på så måste jag fråga: Sätter du telefonen i recovery-läge eller i DFU-läge vid återställning? Du ska alltså inte vara i recovery-läge utan i DFU-läge: How to bypass error 1 in iTunes | Let's Keep it Simple Jag fick själv dessa felmeddelanden förut, och då var det pga att jag ej hade fått in telefonen i DFU-läge, utan bara i recovery-läge... |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Banned
![]() |
Med allt menar jag dom mest självklara sakerna typ starta om datorn byta USB port avinstalera iTunes och instalera det igen och lite till.Ja jag har testat DFU och Recovery
Senast redigerad av iPhonen 3 den 2011-12-14 klockan 17:20. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Händer att telefonen hamnar i recovery-loop efter att man återställt telefonen.
Om du slår på telefonen (fastän installationen slutade och det var 30% kvar på den) kommer du enbart till äpplet och sedan börjar det om igen med svart skärm och äpplet? Alt. att det fastnar enbart vid äpplet och visar det hela tiden? Om svar ja, använd något av de program jag angav i tidigare inlägg för att kicka ur telefonen ur recovery-loopen. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Återställning ip4 4.1 | nill0w | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2010-10-26 18:41 |
| Fel vid återställning! | Barritus | Allt om iPhone | 0 | 2010-07-27 19:42 |
| sms och återställning | guppy_123 | Allt om iPhone | 3 | 2009-11-14 00:53 |
| Återställning | LONGsebBOARd | Allt om iPhone | 4 | 2009-08-28 09:59 |
| återställning | spicy | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-06-29 17:15 |