![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Laptop + Iphon = 1 bredband ?
Hej.
Är inte så där överdrivet insatt i fetsnöre o iphonar, men men.... Har förlängt mitt fri surf-abonnemang hos Telenor och får en 4S Har en 3gs 16 nu. En tanke slog mig idag Varför i hela fridens namn betalar jag ett separat fast bredband (Com Hem) när jag rimligtvis borde kunna köra på min Iphone ? Grejen är den att jag har mobilt bredband från en 3:e operatör i mitt hobbybilsgarage som jag OXÅ betalar för.Funderar även på att skaffa en lite fetare laptop hemma istället för stationär burk. Enligt täckningskaran är det full fräs både hemma och i garaget med telnor.Laddar inte ner filmer eller tunga filer, Kör väl online deathmatch nån gång då o då men MÅSTE inte göra det. Bra fart för normal info-surf räcker för mig. Summan av detta svammel : Kan jag på nåt bra & smidigt sätt använda min Iphone för att surfa på min laptop ? helst trådlöst oxå..... Senast redigerad av scunkworks den 2011-12-17 klockan 20:35. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| [GUIDE] nedgraderingsrättigheter iOS 4.3.4 till 4.3.3, 4.3.2, 4.3.1, 4.3, på iPhon | supereinstain | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2011-07-24 16:44 |
| Köpa iPhon 4 från Mobilgiganten.se | 3GS | Köpa iPhone | 0 | 2010-10-06 07:21 |
| Kraschad laptop- ny laptop och iTunes funkar inte | ZhenNi | Allt om iPhone | 3 | 2009-07-09 18:07 |
| Bakstycke köpes till en IPHON 3G | eddyolsson | Köp & Sälj | 10 | 2009-01-26 14:43 |
| Laptop + Mobilt Bredband? | Extract | Off-Topic | 1 | 2008-11-27 19:57 |