![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Byte av laddkontakt
tjenare!
Är i behov av att byta min laddkontakt på min iPhone 4 då min iPhone verken laddar eller synkar. Någon som kan rekommendera något ställe i Skåne där man kan lämna in den och sedan hämta den efter en timmes tid ? Om jag skulle göra detta själv, är det dessa grejer jag behöver då ? Verktygskit till iPhone 4 med pentalobe mejsel - MrGizmo Webshop iPhone 4 laddningsflexkabel med microfon - MrGizmo Webshop Väldigt tacksam för snabba svar
iPhone 4 Max 25 surf Senast redigerad av spjonky den 2011-12-27 klockan 18:36. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Bara en liten update om någon annan skulle få problem
![]() Har nu fått rätt på min iPhone och den funkar perfekt, bytt Synk/laddningskontakten i iPhonen för den var fuktskadad. Var inte alls så svårt och det tog ca 20 min. Rek dock att man ska ha lite koll om man ska göra det själv. Tänk på om ni ska köpa en ny synk/laddningskontakt att kolla om mikrofonen medföljer annars får ni använda den gamla, mer så att ni inte sätter på den nya kontakten och sen tror att ni har förstört något om inte mikrofonen skulle fungera. En annan sak att uppmärksamma är att den nya kontakten har små silvriga skydd på sidorna som ska plockas av annars passar inte baksidan.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Byte av hemknapp 3GS | gråisidor | Tillbehör & reservdelar | 4 | 2011-12-21 23:42 |
| Byte av App id | nierw | Apps | 1 | 2011-11-08 10:45 |
| Någon man bör tänka på vid byte till Mac? | Wanchai | Allt om iPhone | 14 | 2010-08-30 18:36 |
| HTC HD2 byte mot 3gs | YNWA90 | Köp & Sälj | 1 | 2010-08-21 09:12 |
| Byte av ikoner!? | mangster | Allt om iPhone | 0 | 2008-04-20 18:46 |