![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2012
![]() |
Hallå!
Jo det är så här att mitt trådlösa nätverk hemma är rasist mot iPhones. Varken min iPhone eller min polares iPhone (båda har 3gs) kan ansluta mitt trådlösa nätverk här hemma. Min syster har en htc och hon kan ansluta nätverket, även min bror som använder en experia kan ansluta nätverket. Någon som haft liknande problem eller vet någonting? Någon inställning i iPhonen? Min iPhones wifi funkar på alla andra trådlösa nätverk så det är inte felet.. Men tackar på förhand! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Jag har haft problem med min router att den inte ville ansluta nya enheter, för mig hjälpte det att uppdatera routern till senaste uppdatering samt starta om den.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Byta skärmglas hemma 3GS! | raekaN | Support | 9 | 2012-01-04 17:45 |
| Tappat Wi-Fi hemma | ke@kezo.se | Off-Topic | 1 | 2011-05-04 11:32 |
| iPhone 3gs 4.1 WiFi problem hemma | kaarlo | Allt om iPhone | 0 | 2010-09-27 05:53 |
| Hör hemma? | Leo | Off-Topic | 2 | 2010-01-27 22:08 |
| Streama musik till iphone från hemma nätverk | morgan | Tillbehör & reservdelar | 3 | 2009-02-11 10:23 |