![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
ny dator, samma iphone - vill inte förlora program och musik!
Jag har en jailbrekad iphone 3gs som är kopplad till min förra dator som brann upp -.- Nu har jag ny dator och skulle vilja lägga in ny musik men är det möjligt utan att behöva bli av med alla appar och musik jag lagt in?
Musiken som finns på den bryr jag mig inte så mycket om. Men jag har ett par appar som jag MÅSTE ha kvar för jag har saker dokumenterade från år tillbaks i den och jag kan inte bli av med dem apparna. Vissa appar är från appstore och andra från cydia från ett program ni nog vet vilket jag menar ![]() Skulle verkligen uppskatta om någon kunde hjälpa mig! ![]() Jag vill alltså lägga in ny musik på min iphone på min nya dator och samtidigt behålla befintliga appar och musik.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
I iTunes:
Affär->Auktorisera dator Alternativt Store->Authorize Computer Sedan loggar du bara in på ditt itunes konto. Då slipper du radera apps och liknande. Högerklicka sedan på din enhet och välj "Överför inköp" Eller "Transfer Purchases" om du har den inställd på engelska Dock för att synca musiken måste du skapa en ny playlist med de låtarna du vill ha, för ingen playlists skapas utifrån den musik som finns på mobilen vilket gör att antingen finns de ursprungliga låtarna kvar eller så raderas dom och ersätts av din nya spellista. Lycka till! Mvh
SSND - Samma Skit Ny Dag... iPhone 4 / 5.0.1 Jailbreak / redsn0w Läs Forumets regler innan du postar! Senast redigerad av ssnd den 2012-01-11 klockan 09:17. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
Jag försökte skapa ny playlist men det går inte att dra låtarna dit av någon anledning.
Iphone 3GS 32GB FW3.0 Jailbreakad med Ultrasnow Importerad från staterna i början på Augusti 09 Comviq kompis Senast redigerad av anteup den 2012-01-11 klockan 16:42. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Hur menar du med apps som inte är från appstore? Cydia?
Är det Cydia-appsen så påverkas dom inte av att du kopplar in den till ett nytt iTunes. Auktorisera datorn måste du göra mot ditt iTunes-acc och det hittar du under fliken "Affär" och Autorisera.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
§8 Piratkopiering
Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden och leder til varningar och i förlängningen avstängning! Får alltså inte ena lov att diskutera det.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone och iPod till samma dator? | thelawyer | Allt om iPhone | 1 | 2011-01-01 17:08 |
| iTunes tar bort program fast jag inte vill | jca | Allt om iPhone | 5 | 2009-10-18 18:42 |
| Vill de förlora kunder? | Kurtson | Nyheter | 3 | 2009-08-02 10:00 |
| Både iphone i Ipod i samma dator? | steve_perry | Allt om iPhone | 1 | 2008-09-21 21:05 |
| iPhone+iPod - Om jag inte vill synka mot samma iTunes-bibliotek? | Luna | Allt om iPhone | 4 | 2008-04-20 21:01 |