![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2011
![]() |
Iphone 4 som inte vill starta
Hej!
Jag har en jailbreakad iPhone 4 som har fungerat super sedan jag jailbreakade den för cirka två månader sedan. Men igår gick något snett efter att batteriet tagit slut och jag fick igång den igen. Utseende som jag fixat med cydia och appar jag laddat hem i installius, allt slutade fungera. Så den blev som en vanlig iPhone utan Jailbreak. Men idag när jag kopplade den till datorn för att jag skulle köra ibooty så dog den och nu vill den inte starta alls. Vet inte vad jag ska göra. Jag kan inte återställa den heller eftersom itunes inte hittar den och jag har inte säkerhetssparat något så vill helst undvika det. Tacksam för hjälp!! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone 4 Vill inte starta :s | iPwnYou | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2011-05-09 19:00 |
| min iphone vill inte starta! | nelliiej | Allt om iPhone | 1 | 2011-03-28 20:42 |
| Cydia vill inte starta. | carpe | Allt om iPhone | 2 | 2010-02-25 18:09 |
| iFÅNen vill inte starta längre | LuDii | Allt om iPhone | 9 | 2010-01-12 17:30 |
| Vill starta safe mode | KloN | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2009-06-02 23:50 |