![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2012
![]() |
iPhone 3Gs återställning
Jag fick en 3gs av en kompis och han hade inte tagit bort något från den så jag ville få bort all hans info och bilder mm - fabriksåterställa den helt enkelt. Så jag gick in under inställningar-allmänt-återställ- och klickade sen på radera allt innehåll och inst. Då blev telefonen först helt svart och sen så kom det upp ett "apple-äpple". Det är numera bara den som kommer upp, vad man än gör. Jag provade att koppla in telefonen till datan men det händer ändå inget förrutom att applet är där. Vad ska jag göra?
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Hejsan och välkommen till forumet
![]() Följ DENNA guide så kan du återställa telefonen med iTunes man ska inte återställa telefonen direkt i dess meny, speciellt om den varit jailbreakad. Lycka till! ///ssnd
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hjälp med återställning av iPhone 4 (4.3.5) | Waylin | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2011-08-12 00:57 |
| Iphone 3GS återställning | wian | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2011-05-03 08:38 |
| Återställning på JB iPhone 3g. | marcus_1968 | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-06-22 08:39 |
| Återställning av Iphone | JockoR | Allt om iPhone | 1 | 2008-12-26 15:34 |
| Återställning iphone 3g | pirrzon | Upplåsning och jailbreak | 9 | 2008-12-15 16:02 |