![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Banned
|
Hur ser man att en iPhone är äkta!?
Hejsan! Hur ser man att en Iphone är äkta? Jag menar då en man köper från blocket! Man vill ju inte lägga ut 4000 ungefär och man märker att den är falsk, skulle ju vara förjävligt!
Dessa är jag rätt intresserad av att köpa, första bilden är ju blockets "original bild" Andra bilden är jag mindre säker på men kan ju vara ett tema? Båda är dock 8g med 1.1.3. 1:a http://www.blocket.se/vi/15492836.htm?ca=6_s 2:a http://www.blocket.se/vi/15575935.htm?ca=6_s |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Det där är äkta iPhones. Studera hur en iPhone ser ut på bilder sen kan du avgöra IRL.
Inte många som säljer falska iPhones, så du behöver inte vara för rädd. Kopiorna är inte SÅ lika. Ja, det är ett tema på den andra bilden.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Citat:
![]() Betalade du med kort? Genom vilken speditör (FedEx, UPS) skickades den? Endast 2 dagar från beställning? Grymt! ![]() 3400 kr för iPhone 8GB är mycket bra pris. Nu när det är så många som har bekräftat att International-orders är vettiga så funderar jag på att dra iväg en beställning.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Guest
|
Hmm detta verkar ju mycket intressant.
Orkar inte vänta på att farsan åker till usa om 2 Månader, vill ju ha en sådan underbar produkt nuuuuuuu! =) Men frågan e hur ska man skicka varan? På en fråga hur dom ska skicka den får man olika svars alternativ att välja mellan! Insurance: Declare my item as full Value''' (+$27.06) Declare my item as Wholesale ( +$16.24) Declare my item as Gift $99 ( +$5.41) Om jag har fattat alla dessa regler med tullen å så, så om man skickar en vara som en gåva så blir man inte debiterad någon tullavgift. Men därimot om man skickar den med varans fulla värde så för man pröjsa. Har då international-orders räknat in de i den posten då? för den e ju mycket dyrare. Och ni som har beställt därifrån, vad valde ni? Om du på 2 dagar fick den verkar ju de som om de har typ något lagar i sverige nästan. De var sjukt snabbt ju. |
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
// Glöm inte logga in om det är du Bebbzor
Ta item as gift så slipper du massa avgifter som moms etc. Dom har inte räknat in det i priset, d.v.s. om du tar full value. Om dom skickar med FedEx/UPS så brukar det gå så snabbt ![]()
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Citat:
Senast redigerad av Skouboe den 2008-03-19 klockan 00:05. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Senast redigerad av Skouboe den 2008-03-19 klockan 00:06. |
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Citat:
![]() Sure, shoot... många här som gärna svarar på dina frågor!
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Ha ha de var jag som var den "oreggade" personen =)
Jag la min beställning igår vid 24 tiden. Undrar nu om jag får den innan påsk, vore så himla kul. Dock tror jag inte de. Står fortfarande på deras sidan Orderstatus: Processing ![]() Aja får väl se =) 4001:- SEK($666) betlade jag för 16gb, om nu inte den där förbaskade tullen tar min iPhone. |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Citat:
Blir ca 2600 kr ![]()
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur ser man vilket baseband man har? | jasifil | Allt om iPhone | 2 | 2009-09-16 23:10 |
| hur ser man vilket jailbreak-program man har? | remixxan | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2009-08-15 06:40 |
| Hur ser man hur en iPhone är upplåst? | nrx | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-04-03 10:55 |
| Hur ser man enklast vilket 3G-nät man är uppkopplad mot? | Mothergoose | Operatörer & abonnemang | 9 | 2008-11-18 17:38 |
| Hur ser man om 3G verkligen är aktiverat? | Mothergoose | Allt om iPhone | 3 | 2008-10-23 19:35 |