![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Kan man synka med Exchange AS och kabel samtidigt?
Har idag en SE p1i som inte kan synka kalender/kontaker mot två datorer, den ena hemma med kabeln, den andra på jobbet med exchange active sync wia wlan. Detta är helt kass och därför undrar jag om det går på iPhone 3G?
Tacksam för snabb hjälp då jag isåfall köper en direkt... |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
om jag förstår dig rätt så vill du kunna ha en privat adresslista/kalender och en för jobb?
tyvärr så går inte detta, utan du får isåfall lägga över dina privata saker in i dina arbetskontakter/kalender /Micke |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Laddning och få ut ljud samtidigt underifrån | probe | Allt om iPhone | 12 | 2009-11-03 19:26 |
| Synka iphone med google kalender och kontakter | sindeed | Allt om iPhone | 10 | 2009-08-06 12:49 |
| Gåre det att surfa och prata samtidigt | ebuat | Operatörer & abonnemang | 7 | 2009-08-05 08:10 |
| Kan man använda en mini-pc med Mac OS X med iphone | Dr. iphone | Allt om iPhone | 2 | 2009-02-10 23:53 |
| exchange kalender kan ej editeras? | CyberTron | Allt om iPhone | 3 | 2008-08-13 11:50 |