![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
iPhone-anpassade sidor - Svenska?
Hej!
Har sökt lite på nätet, men hittar en lista över websidor som är anpassade för Iphone. Speciellt vill man jo gärna ha sidor på svenska, alltså typ Aftonbladet och den slags ![]() Kan väl börja listan själv:
Och från Danmark, om man har det intresset):
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Finns väl ett par här: Hemsidor anpassade för iPhone | iPhoneinfo.se
Behöver nog uppdatera med fler sidor. En given sida är ju annars Facebook.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Citat:
Snart kommer det en iPhone-version av forumet också ![]()
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
- Låter bra det! |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
Kolla in Kaxig - najs köp och säljsajt
Funkar mycket bättre än blocket ![]() Lite fler annonser skulle finnas dock, men det kanske kommer... |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Men du skrev ditt inlägg idag. Snart ett år efter att han skrev "Snart kommer det en iPhone-version av forumet också"
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Varför en anpassad sida? iPhone är ju till för att man ska kunna se riktiga websidor i mobilen, inte nått som är anpassat.
För mig funkar den här siten jättebra i telefonen, aftonbladet också (inte för att jag läser den tidningen men testade bara) ![]()
iPhone 3G 8GB - 3.0 jailbroken, upplåst med ultrasn0w. iPhoneinfo.se-moderator: PM:a mig om ni har frågor Följ mig på http://twitter.com/JohnFa - allmänn passiv bloggning och ibland roliga inlägg! http://blog.iphone-dev.org/ - Support the iPhone Dev Team! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Svenska i iPhone? | PBL | Allt om iPhone | 12 | 2011-06-28 20:09 |
| svenska till iphone 3gs | hankthetank | Allt om iPhone | 4 | 2010-01-09 19:47 |
| Köra min svenska iphone i Thailand | Sabay | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2010-01-05 01:24 |
| 9 tomma sidor. | The_net | Allt om iPhone | 3 | 2009-07-06 11:49 |
| iphone, mobilanpassade sidor? | r2d2 | Allt om iPhone | 10 | 2009-04-24 15:43 |