![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Bilder på er iPhone 3G här!
Tjena
Jag startade denna tråden så man som stolt iPhoneägare kan visa upp bilder på sin läckra iPhone 3G ![]() Denna tråden gäller endast iPhone 3G då det redan finns en liknande tråd fast för iPhone 2G i "Allt om iPhone 2G"-forumet. Ni kan ladda upp bilder på: Forumbilder - Ladda upp bilder gratis ImageShack - ImageShack® - Image Hosting Photobucket (krävs konto, men är grymt bra) - Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket O.B.S! Se till att bilderna är förminskade och inte överdrivet stora. För att lägga in bilderna i ett inlägg så skriv såhär: Kod:
[IMG]BILD-LÄNKEN[/IMG] Men ni kan gärna lägga upp bilder sålänge ![]() Kör hårt!
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Man kan ta en bild på ett motiv på flera olika sätt. Måste ju få dom som inte har handlat denna skönheten än att köpa en direkt
![]() Jag får väl börja då: En bild som visar baksidan på iPhone 2G och 3G. Ska bara ladda kameran så blir det fler bilder! ![]() ![]()
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
iPhoneinfo: Du startade den här tråden bara för att du vet att jag inte fått min än va?
![]()
iPhone 3G 8GB - 3.0 jailbroken, upplåst med ultrasn0w. iPhoneinfo.se-moderator: PM:a mig om ni har frågor Följ mig på http://twitter.com/JohnFa - allmänn passiv bloggning och ibland roliga inlägg! http://blog.iphone-dev.org/ - Support the iPhone Dev Team! |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
JohnFa
![]() ![]()
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| ALLA möjliga frågor kring utseende | m0js | Teman & Tema-frågor | 1038 | 2012-01-21 00:39 |
| Bilder tagna med iPhone 3G här! | Rolle | Allt om iPhone | 115 | 2010-02-21 11:28 |
| Uppdatera er 3GS till 3.1.2 utan att förlora unlock. SE HÄR! | nimren | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-10-27 14:06 |
| Telenors priser på iPhone 3GS är här | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2009-07-29 14:20 |
| bilder på iphone vs andra mobiler | r2d2 | Allt om iPhone | 5 | 2008-04-20 23:13 |